zondag 31 mei 2015

Een eigen zomertop???

Hoe leuk kan het leven zijn?
Ik heb afgelopen week 2 super mooie stoffen gekocht.
de stof met vogels voor een rok en de andere stof voor de zomer top.

Voor het rokje had ik al wel idee maar voor de top had ik nog niets leuks gevonden. Tot ik even op de blog van ByMiekk aan het kijken was. Zij gaat een summer top sew along organiseren en deze begint op 8 juni. Je snapt dat deze datum al in mijn agenda staat en ik dan klaar zit met mijn stof en naaimachine ;-)
Ik ga de creatie's van andere zeker ook volgen ;-)

Wil je ook meedoen kijk dan op
(http://www.sewnaturalblog.blogspot.nl/search/label/Sorbetto%20Sew%20Along)


Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...