donderdag 27 augustus 2015

Wat doe je met kwasten ed?

Lennie Flennerie

Ik bewaarde al mijn kwasten en verfstokjes in een glazen potje. Het potje werd een beetje te klein voor alle spullen. Dus zelf maar een bakje gemaakt. Met een beetje van mezelf en een beetje van Lennie Flennerie.

Hieronder leg ik uit hoe ik dit gemaakt heb.

Je pakt 2 pakken melk, icethee, yoghurt of net wat je in huis hebt. Ik heb de pakken al een tijdje bewaard. Goed uitgespoeld en laten drogen. De pakken plak je tegen elkaar met stukjes stick on en en gaat lijntjes trekken waar je de pakken gaat snijden. Dan snijd je met een scherp mesje de stukken eraf.

Daarna heb ik de pakken gespoten omdat de binnenkant erg lastig is om te bekleden en de opdruk van het pak door de stof te zien kan zijn.
Lennie Flennerie
Dan zoek je leuke stofjes uit en ga je de pakken bekleden.  Helemaal op de manier zoals je zelf wilt en mooi vindt.

Lennie Flennerie
En dit is mijn resultaat. Mijn kwasten hebben een mooi opbergbakje gekregen.

Waar bewaar jij dit soort spullen? Wellicht leuk om een foto te laten zien.

Fijne dag ;-)

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...