woensdag 2 september 2015

Creatief met haar

Stichting haarwens
Nu ben ik niet degene die creatief is geweest maar mijn kapster.
Ik ging voor mijn pony maar kwam met 2 staartjes (in een tasje) thuis.
Ik ben tevreden.
Vandaag meteen een foto sessie gehad. Dankzij Fran heb ik een paar mooie foto's.
Stischting haarwens
Deze 2 staartjes gaan met de post naar stichting haarwensen. Om een beetje een pruik te kunnen maken hebben ze ongeveer 6 van deze staartjes nodig. Best veel he?!
Dus heb jij lang haar en wil je iets goed doen voor een ander; overweeg eens een ander kapsel.
Mocht je dat gaan doen ben ik uiteraard erg nieuwsgierig naar het resultaat ;-)

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...