woensdag 11 november 2015

HELP.... Ik ben verslaafd......

Nummer 3 is klaar. 



Ik heb tweed van Z gebruikt. Dit is heerlijk zacht spul waardoor de tas bijna een hoog knuffelgehalte heeft ;-)


Op een markt in Frankrijk een leuk "knoopje" gekocht.


Stevige voering erin en de tas is klaar voor gebruik.

En nummer 4 is ook al klaar maar hier ben ik vergeten een foto van te maken. Mijn zus had gevraagd of ik voor haar ook een tas wilde haken. Tuurlijk wilde ik dat wel. Ze is er ook erg blij mee.
En nu is nummer 5 in de maak. Wat ga ik er allemaal mee doen? Ik denk dat ik een tassen productie ga draaien voor de markt. Ik kan ze echt niet allemaal zelf houden.

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...