woensdag 2 december 2015

Vintage garen van Xenos

Vintage garen van Xenos, heeeeeeerlijk zacht.


Mijn moeder had het krantje van Xenos voor mij bewaard omdat ze weet dat ik bijna geen reclamefolders lees. Ik ben zo blij dat ze dat gedaan heeft. Deze week in de actie 2+1 gratis.




Ik heb 3 bollen gekocht en ben meteen aan de slag gegaan. Ik ga een sjaal maken van alleen maar lossen met haaknaald 6. (aanbevolen haaknaald 3 / 3,5)
Door een grote haaknaald te gebruiken wordt het lekker los.

Inmiddels heb ik 1 bol opgemaakt en weet dat ik er in totaal 6,5 nodig heb. Ik moet dus nog even naar de winkel om nog wat bij te halen.

Uiteraard show ik de sjaal als deze klaar is.

Fijne dag.
Groetjes van Yvonne

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...