zaterdag 30 januari 2016

Queen Ann Petrol televisie kastje

Queen Ann

Wat een prachtige stijl is het toch ook ; Queen Ann.



Ik heb dit kastje enige tijd geleden gekocht en het heeft vele maanden in zijn oude kleur in de serre gestaan. 




Wat kan kleur toch veel doen he?!



Al enige tijd had ik de kleur petrol in mijn hoofd. Ik vind het zo'n gave kleur maar ook gewaagd.



Grijze kastjes raak ik altijd wel kwijt maar dit soort kleuren is toch altijd even spannend. Maar alleen maar kastjes grijs verven zag ik toch niet zo zitten.


En..... wie niet waagt wie niet wint.   Ik zag het al helemaal voor me. De kast in petrol kleur met zo'n brocante bos okergele bloemen erop. Helaas is dat laatste niet gelukt. (ik kan er niet eens een plaatje/foto van vinden)


Maar de kleur petrol is heel goed gelukt.



Ik vind het een super kastje. Nu maar hopen dat de nieuwe eigenaar er net zo blij mee is ;-)


Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...