dinsdag 9 februari 2016

Krukhoesje madebYvon

Krukhoesje van MadebYvon



Vintage yarn van Xenos



Vorige week was ik in een winkel waar ze deze schattige krukjes verkochten. Wist op dat moment nog niet wat ik ermee wilde doen maar dat ik ze (uiteraard meteen 2) wilde hebben was een feit.

Het idee van een hoesje haken is natuurlijk niet nieuw maar voor mij op dat moment wel om te maken.  Garen erbij zoeken en aan de slag.  Ik heb gekozen voor het vintage garen van Xenos.
Al eerder heb ik gehaakt met dit garen van Xenos  (zie hier)


Naast het blauwe garen had ik ook een aantal bolletjes zwart meegenomen.  Patroontje bedacht. Inspiratie haalde ik van pinterest. Dit combineerde ik met mijn eigen fantasie en ben aan de slag gegaan.

Ik heb meerdere malen wat toeren uit moeten halen omdat het te strak of te los was.


Maar uiteindelijk is het een keurig passend hoesje geworden.


Dit smaakt naar meer.......


Morgen maar eens gaan kijken of er nog wat krukjes over zijn in de winkel. Ik denk dat dit een erg leuk product is voor de markt.

Als je het patroontje wilt laat het maar weten dan ga ik het uitschrijven.



Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...