zondag 28 februari 2016

Moroccan tile stich HOW TO

Moroccan tile stich


Mijn eerste werkweek zit erop. Ontzettend leuk en ik heb zin in de tweede week.
Jammer maar waar; er zit ook een minpuntje aan werken; ik heb minder tijd om te haken ed. ;-)

Maar 's avonds op de bank bij de televisie kon ik wel dit haakwerkje oppakken. De Moroccan tile stich is een makkelijke steek waardoor je lekker kunt doorhaken.




HOW TO  moroccan tile stich


De tas waar ik omheen haak was te klein dus die heb ik vanochtend kleiner gemaakt. Ook best wel een klus. Ik dacht dat ik al klaar was met haken maar ik zie dat ik nog wel een paar toeren verder mag haken. Voor vanavond op de bank ;-)

Wil je deze steek ook haken.  Klik op Moroccan tile stich en je ziet een you tube filmpje met een hele duidelijke uitleg.



Nu zitten de onderste toeren in elkaar gezakt maar als de tas straks klaar is, zit dit ook beter. Uiteraard volgt de foto van de WIF.

Nu even wat blogjes lezen en dan wat huishoudelijk werk, bluhhhhhh

Fijne zondag,
Groetjes van Yvonne

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...