woensdag 17 februari 2016

Shoppen bij Loods 5

Cadeaubon van Loods 5 verzilveren


Ken je dat gevoel? 
Je loopt door een hele grote winkel met heel veel moois en je hebt een cadeaubon op zak. Echt heel erg leuk. Dat had ik dus vorige week. Én ik moet zeggen; ik ben leuk geslaagd ;-)


De cactussen zijn uit de "oude doos" maar de spulletjes daarboven zijn nieuw. 
Leuke glazen kubussen. Stoer en modern met brocante kopjes en een melk kannetje erin. Ik hou erg van die combi.



De kruiken zijn van Brynxz
Die hebben echt heel veel mooie potten en kruiken in prachtige kleuren.



Op dit mandje was ik meteen verliefd en had meteen een idee wat ik ermee wilde doen. De vraag is altijd of het ook leuk staat? Ja dus.  

Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt....









Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...