vrijdag 25 maart 2016

Mandensteek kussen met link naar HOW TO

Kussen met de mandensteek


De eerste keer dat ik deze steek zag dacht ik dat het gebreid was. Maar gelukkig; het was gehaakt en kon ik het ook leren ;-)

Wil je deze mooie steek ook maken? Klik op de how to. 
Hier vind je een goeie beschrijving van de mandensteek én een filmpje.




De lap  met deze steek heb ik al een jaartje liggen. Wachtend tot er wat mee zou gaan gebeuren.


Maar vorig jaar zat ik nog niet op naailes en als ik niet weet hoe iets moet duurt t altijd een tijdje voor ik er aan begin.  Herkenbaar?


Maar nu ik op naailes zit is een kussenhoes appel eitje en dit kussen zo gemaakt. 

Ik vind de kleuren combi heel erg mooi.  Hoe mooi de kleuren ook zijn, deze passen niet in mijn woonkamer. Maar wel in die van mijn schoonzus. Leuk om iemand anders blij te maken met mijn creativiteit ;-)

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...