maandag 7 maart 2016

Moroccan tile stich AH tas

De AH tas is klaar met de Moroccan tile stich


Het was even een gepuzzel, de tas was te groot voor wat ik gehaakt had. Ik heb de tas kleiner gemaakt maar uiteindelijk had ik m nog iets kleiner moeten maken.



Je ziet het aan de rechterkant, dat had mooier gekund.  Toen ook nog niet goed opgelet bij het plaatsen van de sluiting, als ik die nou aan de andere kant had gedaan had het ook minder opgevallen. pffffff...... soms een beetje te enthousiast dus ;-)
Maar ik had besloten dat ik er klaar mee was en vind de tas leuk genoeg.


En ik moet zeggen; ik vind de steek onwijs leuk en zeker voor herhaling vatbaar.



Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...