maandag 9 mei 2016

WIP is WIF

Gehaakt krukhoesje

Met dit WIPJE  ben ik een hele tijd mee bezig geweest. Zelfs een aantal keer de rand uitgehaald en opnieuw begonnen, het wilde maar niet lukken; ik kreeg de rand niet mooi.
Stoom kwam af en toe uit mijn oren......

Bij een rond krukhoesje dat ik eerder heb gehaakt, heb ik bij de rand gewoon geminderd waardoor de rand ervan zelf mooi omheen ging en goed zat.
Helaas lukte dat bij dit krukje niet. 

Uiteindelijk kreeg ik van een vriendin elastiek waar ik de laatste toer omheen hebt gehaakt. En toen zat ie wel goed. Ik blij én mijn schoonmoeder blij, want dit krukje is voor haar.



En ik kan weer een WIP van mijn lijstje afstrepen ;-)

Liefs van Yvonne

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...