zondag 28 juni 2015

Oordopjes doosje van Lennie Flennerie

Mijn zus was afgelopen weekend bij mij en had oordopjes voor haar telefoon gekocht. Ze wilde hier een leuk doosje of hoesje voor hebben.

Sinds een aantal dagen weet ik dat ik onderdeel ben van het Lennie Flennerie team en had al wat spullen ontvangen waar ik veel leuke dingen mee kon doen.  Dat was dus mooi; ik had meteen iets funcioneels om te maken. (ben ik gek op)

Dit is het geworden. 
Nodig; stevig rol karton, stof, stick on vel, schaar, lintje, katoen
Beste een werk om de gaatjes in het karton te krijgen, er zit dubbele stof overheen wat het extra lastig maakt. Even in de gereedschapkist kijken wat je hebt om de gaatjes te kunnen maken.


Nu is het me niet gelukt om de deksel sluitend te krijgen. Ik heb een applicatie gebruikt voor de stevigheid, deze vastgemaakt op de rol maar ik had geen inspiratie om de deksel sluitend te krijgen. Iemand nog suggesties?






3 opmerkingen:

Wendy's Mhaaksels zei

Een heel leuk idee!
En het dekseltje: misschien aan een kant vastmaken aan de rol (bijv met een stukje stof aan de binnenkant) en andere kant een lusje aan de deksel maken (haken kan ook leuk) en een knoop oid aan de buitenkant vd rol zodat je de deksel kan sluiten... ?

Unknown zei

Dank je wel.
ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp. Ik heb de deksel aan 1 kant vastgemaakt, maar de deksel echt sluiten was een uitdaging, heb een knoop geprobeerd maar daar is het kokertje te klein voor. Ik zit zelf nog aan klittenband te denken. To be continued ;-)

Studio Wien-art zei

Wat een super vet opbergdoosje! Tja, en wat voor oplossing voor de deksel? Geen idee....

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...