woensdag 8 juli 2015

De kast is verkocht

De mooie grijze kast is VERKOCHT!!! Yeahhh.....
Ik moet eerlijk zeggen, wel met pijn in mijn hart, ik ben namelijk dol op dat soort kastjes. Maar ja, wat moet je met al die kastjes? (ik hoor het mijn man zeggen ;-)

Nu heb ik er nog een paar klaar die de verkoop ingaan.  Ze waren bedoeld voor mijn winkel maar naar alle waarschijnlijkheid gaat die niet door dus; op zoek naar een nieuwe eigenaar.
Mocht je iemand kennen die op zoek is naar dit soort kastjes........... zeg het voort zeg het voort.

Dit is het geworden en hieronder zie je de voorfoto. Dit was best een lastige klus, het is geen hout en de verf pakte niet altijd even goed. Maar ik ben tevreden met het resultaat.

Dit kastje is geschilderd met 2 kleuren van Annie Sloan; Provence en  Florence. Dit kastje is gemaakt voor mooie schatten te laten zien. 

En dan deze beauty. Het is erg moeilijk om een mooie foto van dit kastje te krijgen. In het echt is het kastje iets lichter. Deze beauty is geverfd met Annie Sloan, gemengd met andere merken krijtverf. Er zitten wel 5 verschillende kleuren door elkaar. Dat geeft een super mooi effect.

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...