maandag 21 september 2015

Fietssleutel en computer hoesje



Ik heb een elektrische fiets waar ik het computertje af moet halen als ik de fiets ergens parkeer. (moeten....... als ik wil dat het computertje er nog op zit als ik terugkom)
Waar laat je dat ding????

In een Lennie Flennerie hoesje natuurlijk.
Ik heb een soort portemonneetje gemaakt met een rits, dit heb ik aan mijn fiets sleutel gehangen. Meneer konijn hangt er ook aan, hij gaat altijd met me mee als ik op de fiets ga, haha


Beide kanten van het hoesje hebben een andere kleur, wel zo gezellig. 
En ik moet bekennen; dit is mijn eerste project waar ik een rits in moest zetten. Was even stoeien maar het is gelukt ;-)

Handig toch?!

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...