donderdag 17 september 2015

Fleurig met Lennie Flennerie de herfst in (deel 2)

Ik had al wat laten zien van mijn boomhangers. Ik heb er nog meer bijgemaakt en een tuturoial geschreven.
 Er hangen nu een aantal hangers een week in de boom en ze zien er nog steeds kleurig uit. Ik denk Het vernis doet dus goed zijn werk.

Lennie Flennerie



Wat heb je nodig?
Leuke stofjes, kralen, schaar, touw, sjabloontjes, colorpad 

Lennie Flennerie


Je knipt met behulp van de sjablonen figuren uit de colorpad. Dit zelfde doe je met de stof en beplakt beide kanten van het colorpad. Je maakt een gaatje in een figuur (bijvoorbeeld met een naald) en doet er een koortje door zodat het figuur in de boom kan hangen.
Onderaan maak je ook een gaatje en deze gebruik je om het figuur te versieren met leuk touw, kralen en net wat je zelf wilt. 
Als de figuren klaar zijn bespuit ik ze goed en beide kanten met vernis. Laten drogen en een paar uur later kan je ze in de boom hangen en ziet jouw tuin er ook in de herfst/winter fleurig uit.
Boomhanger

Boomhanger
Ook zonder het zonnetje ziet het er fleurig uit. Toch?




Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...