donderdag 21 januari 2016

Bye bye plastic tasje Hallo tassen hoesje

Plastic tasjes verleden tijd


Vanaf 1 januari mogen de winkeliers geen gratis plastic tasjes meer verstrekken. Al eerder had ik zelf wel opvouwbare tasjes in mijn handtas maar ze verdwenen weleens. Dan had ik ze weer ergens anders opgeborgen of ze zaten net in een andere tas.

DE oplossing


Ik heb een hoesje gemaakt waar meerdere opbouwtasjes in kunnen. Deze stop ik in mijn handtas.  Om het probleem te voorkomen dat ik dit hele hoesje in een andere tas stop maak ik er nog een en zal deze vastmaken in mijn boodschappen tas.

Ik zit nooit meer zonder ;-)




Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...