maandag 18 januari 2016

Cactus in stoere pot

Soms wil je even iets anders in je huis.
 Hoe makkelijk is het dan als je kan haken en toevallig voldoende zpagetti garen in huis hebt ;-)

Nieuwe situatie

Uitstekend voor mij; die blijven wel een paar maanden goed, haha


Nieuwe situatie

Het potje links naast de 3 glazen potjes heb ik gehaakt met garen dat ik uit een t shirt gehaald heb. Dat is helemaal leuk en nog persoonlijk ook.  Klik hier voor een youtube filmpje over hoe je zelf zpagetti garen kan maken.


Nieuwe situatie

Oude situatie

Oude situatie
Hier heb ik karaffen en kleine vaasjes van glas aan de binnenkant "geschilderd"   Klik hier om te zien hoe je zelf ook flessen kunt verven aan de binnenkant.
Ik heb verschillende soorten verf gebruikt. Verf op waterbasis werkt het prettigst maar verf op terpentine basis pakt beter.


Oude situatie

En net als haken is dit ook een verslaving geweest. Ik heb setjes in vele kleuren ;-)  Maar nu is het tijd voor verfrissing en mogen de vrolijk gekleurde flesjes naar zolder.  (overigens is de hobby haken nog lang geen verleden tijd hoor ;-)



Nou ben ik heel benieuwd wat jij leuker vindt? De oude of de nieuwe spullen?

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...